Середа, 26.07.2017, 20:31
Вітаю Вас Гість | RSS

                      КВНЗ "Жовтоводський педагогічний коледж" ДОР  

Меню сайту
Наше опитування
Чи бажаєте Ви навчатись у нашому училищі?
Всього відповідей: 1022
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Циклова комісія спеціальних дисциплін "Початкова освіта"

.

 

 

Інноваційна діяльність – це гарно організована, раціональна і систематична робота.

Знання, як і небеса, належать усім.

 Жоден учитель не має права приховувати

 їх від будь-кого, хто про них просить.

Викладання – мистецтво віддавати.

   Абрахам Джошуа Гешель (єврейський філософ)

    Освіта повинна своєчасно, мобільно, оперативно відповідати на виклики сьогодення. Наш швидкоплинний час змінює парадигму контенту освітнього процесу. Сучасним освітнім  установам потрібні конкурентноспроможні фахівці, готові  працювати в новому режимі, в нових умовах та за новими технологіями. Новітні технології навчання у поєднанні з традиціями  класичної педагогіки  є запорукою якісних знань студентів, оскільки  якою надсучасною не була б техніка, вона  не здатна повністю замінити слово педагога.

   Тому головне завдання циклової комісії початкової освіти – акумулювати всі нововведення, які з'являються на ринку освітніх послуг, вивчати їх, порівнювати і пропонувати студентам    та педагогам найбільш актуальні та прогресивні.  Важливість цього завдання усвідомлюють викладачі циклової комісії, до складу якої входять досвідчені педагоги й молоді фахівці під керівництвом голови циклової комісії, викладача першої категорії, Кучик Наталі Леонідівни, об’єднані  спільною метою: створити комфортне  освітнє середовище, що дозволить студентам сформувати необхідні компетентності,  в першу чергу, професійні і комунікативні. Орієнтиром діяльності комісії є реалізація проблемної теми коледжу «Інноваційні технології професійної підготовки майбутніх педагогів», яка визначила підпроблему  циклової комісії «Використання інноваційних    технологій як засіб підвищення рівня практичної компетентності майбутніх вчителів початкової школи» та напрямки її  реалізації.

     Перед викладачами комісії  поставлено завдання, які реалізовуються під час організації навчально-виховного процесу, здійсненні методичної роботи, проведенні організаційних    заходів у роботі із студентами, участі у  засіданнях циклової комісії, педагогічних рад та педагогічних тренінгах, під час науково-дослідної та самоосвітньої діяльності.

    Методичний доробок викладачів комісії складається з різних видів та форм роботи: круглі столи, науково-теоретичні та науково-практичні  конференції,    олімпіади, вікторини, конкурси педагогічної  майстерності. Вони сприяють підвищенню рівня професійної майстерності і викладачів, і  студентів, соціалізації,    професіоналізації майбутніх фахівців.

          Багато років поспіль в коледжі проводиться традиційний Конкурс педагогічної майстерності серед студентів випускних груп. Талановиті  студенти демонструють високий рівень професійної підготовки та педагогічної майстерності. Кожного року викладачі Гуржій Н.П., Іщенко Л.А. та Кучик  Н.Л. готують студентів до цього конкурсу. Його значення величезне. Участь у ньому підвищує статус педагогічної професії, стимулює майбутнього  вчителя до підвищення професійної компетентності, набуття позитивного досвіду. Це своєрідний підсумок фахової майстерності, демонстрація  найкращих професійних умінь, особистих методичних знахідок, володіння сучасними освітніми технологіями, змога проявити свої здібності.  Щорічно проводиться олімпіада  з педагогіки та психології з метою виявлення і підтримки творчо обдарованих студентів, підвищення якості знань та вмінь майбутніх вчителів початкових класів. У інтелектуальних змаганнях беруть участь студенти-випускники. Перевірку студентських робіт здійснює журі у складі   Гуржій Н.П., Кучик Н.Л– викладачів педагогіки та Іщенко Л.А. – викладача ПСИХОЛОГІЇ.                

                   Для розвитку творчого професійного мислення широко практикуються проблемні методи навчання: евристичні бесіди, навчальні дискусії, науково-практичні  роботи, ділові ігри; для розвитку пізнавальних інтересів і здібностей – самостійна робота з додатковою  літературою, аналіз педагогічних ситуацій, аналіз  тестових завдань.Викладачі комісії передбачають використання якісного нового рівня навчання шляхом модернізації всього навчального процесу з використанням новітніх технологій; домагаються активного їх використання студентами під час вивчення окремих дисциплін і виконання курсових проектів; створюють оптимальні умови для самостійної роботи студентів. Кожного року відбувається громадський захист кращих курсових робіт, під час якого студенти демонструють вміння використовувати науковий понятійний апарат, чітко та послідовно викладати свої думки, систематизувати знання, узагальнювати та робити висновки, розуміти зв'язок теорії і практики, творчо підходити до проблеми, що аналізується.                                                                                                                                                                                                                 ї.

 Викладач Шарова О.М. вважає, що нудьга на уроці – один із найнеприємніших недоліків вчительської праці, який важко усунути. Тому у своїй практиці використовує  нестандартні  заняття: інтегровані та театралізовані уроки.

 Грицайова О.С. успішно використовує тренінги, з метою створення психологічного комфорту під час навчання студентів та проходження педагогічної практики.

На засіданнях циклової комісії розглядаються та рекомендуються до використання у навчально-виховному процесі методичні розробки, доповіді, які розробляють викладачі комісії,  досвід роботи базових шкіл педагогічної практики, наприклад, участь НВК «Дивосвіт» у Всеукраїнській конференції «Управління розвитком життєвої компетентності особистості в умовах школи сприяння здоров’ю як школи майбутнього» тощо.

При плануванні роботи циклової комісії приділяється особлива увага питанням практичної спрямованості процесу викладання спеціальних дисциплін, забезпеченню міжпредметних зв'язків та інтеграції теоретичних знань і практичних умінь студентів в навчально-виховному процесі.

Касянчук Л.В., викладач методики трудового навчання з практикумом,  протягом навчального року проводить ряд майстер-класів, які дають можливість поєднувати коротку теоретичну частину та індивідуальну роботу, спрямовану на здобуття нових знань та навичок. Під час роботи панує атмосфера відкритості, доброзичливості, співтворчості у спілкуванні. Впродовж навчального року Любов Василівна організовує виставки творчих робіт студентів у таких видах мистецтва: художня вишивка, вишивка стрічками, штучні квіти з текстильних матеріалів, вишивка та плетіння бісером, тістопластика, живопис, квілінг тощо, з метою активізувати у студентів зацікавленість, бажання виготовляти креативні роботи з різних матеріалів, набути   вміння, необхідні у подальшій професійній діяльності.

      Крім загальної проблеми, над якою працюють всі викладачі коледжу, кожен член комісії удосконалює свої теоретичні знання і практичну майстерність з певної проблеми.

   Не залишається поза увагою викладачів і невід’ємна складова  педагогічної діяльності – педагогічна практика, оскільки це не тільки важливий етап навчання студентів, а й важливий компонент розвитку й  удосконалення компетентності керівників педагогічної    практики. Викладачі випускової циклової комісії є активними учасниками життя школи. Відвідуючи показові уроки вчителів-практиків спостерігаємо за  інноваціями в освіті початкової школи, новими прогресивними ідеями. Це дає можливість готувати сучасних  динамічних спеціалістів. Взаємовідвідування пробних уроків та занять –  обмін досвідом і стимуляція саморозвитку педагогів і студентів.  Взаємовідвідування педагогічної практики керівниками сприяє покращенню підготовки  практикантів до уроків, виявляє прогалини у знаннях і практичних вміннях студентів.  Щоденна робота об’єднує наші спільні зусилля, спрямовані на реалізацію поставленої мети, об’єднує нас, досвідчених педагогів та молодь,  не даючи зупинятися на  досягнутому, – така вже сутність нашої діяльності…

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ НА 2016-2017 н.р.

 

 

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ЗА 2015-2016 н.р.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz