Середа, 26.07.2017, 20:30
Вітаю Вас Гість | RSS

                      КВНЗ "Жовтоводський педагогічний коледж" ДОР  

Меню сайту
Наше опитування
Чи бажаєте Ви навчатись у нашому училищі?
Всього відповідей: 1022
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Циклова комісія природничо-математичних дисциплін

.

Знання – це систематичне розширення

області людської обізнаності

Найперше, що має зробити вчитель, - 
це розвинути в учня дух допитливості.
Д. Менделєєв

          Циклова комісія природничо-математичних дисциплін є загальнонауковим фундаментом, тією базою у навчанні, яка допомагає засвоїти систему основних та спеціальних дисциплін, що дозволить кожному    фахівцю  стати   конкурентоспроможним на ринку праці.

      Вивчення навчальних предметів нашого циклу не тільки закладає фундамент для засвоєння дисциплін професійної і практичної підготовки, але й формує науковий світогляд людини, її алгоритмічну культуру,  

     уміння встановлювати     причинно-наслідкові зв’язки, обґрунтовувати ствердження, моделювати ситуації. Крім того, забезпечує мислення майбутнього фахівця сукупністю характерних для природознавства    методологічних підходів до розгляду будь-яких    процесів і явищ, створює передумови для переміщення центру ваги підготовки випускників коледжу від вузької професіоналізації до більш широкої освіченості.

  Члени циклової комісії працюють над підвищенням рівня практичної компетентності майбутніх педагогів через підвищення інформаційної компетенції та активне використання інформаційних технологій.

        Реалізовуються  основні напрями роботи:

  •         особистісно-орієнтовані та предметно-орієнтовані технології навчання та інноваційні форми організації освітнього процесу, спрямовані на підвищення якості знань студентів;
  •        урізноманітнення  методики різноманітних форм контролю знань та вмінь як одного з найважливіших елементів навчального процесу;
  • вдосконалення комплексів методичного забезпечення навчальних дисциплін природничо-математичного циклу;
  • модернізація методики самостійної роботи студентів як фактора, що забезпечує високий рівень підготовленості майбутнього фахівця;
  • активізація пізнавальної діяльності студентів та розвиток їх творчих здібностей;
  • оновлення методики викладання та реалізація інтегрованого підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін із урахуванням професійних компетенцій;
  • підвищення рівня професійної  та педагогічної майстерності викладачів.
  • Методична робота викладачів носить системний цілеспрямований характер, що сприяє вдосконаленню навчально-виховного  процесу.  Використання  традиційних і новітніх технологій, застосування педагогічних прийомів, використання диференційованого  підходу дозволяють отримати конкретні  результати у роботі із здібними студентами – щорічні перемоги, призові місця у предметних олімпіадах, конкурсах з фізики, математики, хімії,  інформатики серед ВНЗ І-ІІ р.а., а також постійна участь і перемога у конкурсах, змаганнях з фізичного виховання міста та області.

    Участь у методичній роботі є втілення досягнень теорії та передового досвіду в практику навчання конкретних невід’ємних складових професійної  діяльності педагога. Методична робота як багаторічний і творчий процес, що складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої діяльності  педагогів, сприяє підвищенню науково-теоретичного і культурного рівнів, удосконаленню психолого-педагогічної й професійної підготовки. Сучасне оформлення кабінетів, оновлення матеріально-технічної бази лабораторій спонукають студентів до творчого та наполегливого навчання,  використання на заняттях технологій мультимедіа  робить навчальний процес цікавим, насиченим і сприяє формуванню соціальної, творчої та  професійних компетентностей студентівСучасній молоді для успішного оволодівання обраної професії необхідний високий рівень підготовки, лідерські якості, відповідність сучасним вимогам. Над досягненням цієї мети і працюють викладачі циклової комісії природничо-математичних дисциплін, а саме -  Носов Сергій  Павлович (анатомія, біологія, основи медичних знань),  Іщенко Надія Володимирівна (викладач математики та методики викладання математики),  Капуста Тетяна Вікторівна  ( викладач хімії, охорони праці, безпеки життєдіяльності ), Панченко Володимир Федорович  (викладач     математики, фізики, географії), Дерев’янчук Микола Петрович – майстер спорту, викладач фізичного виховання та Пилипенко-Кришень Діана Сергіївна  викладач фізичної культури. Головою циклової комісії природничо-  математичних дисциплін є викладач інформатики та методики викладання інформатики – Грицаєнко Алла Володимирівна. Велику увагу циклова комісія приділяє вивченню й узагальненню прогресивного педагогічного досвіду шляхом створення викладачами методичних розробок з власного досвіду, зошитів самопідготовки  студентів до занять,зошитів для практичних робіт, індивідуальних посібників з дисциплін.

   Щорічно в коледжі проводиться Тиждень природничо-математичних дисциплін, метою якого є формування пізнавального інтересу студентів; розкриття краси математичних, фізичних та хімічних понять;    поглиблення здобутих на заняттях знань, їх використання на практиці; ознайомлення студентів із життям відомих вчених. Всіх викладачів циклової комісії об’єднує бажання і вміння працювати, аналізувати результати своєї роботи, своїми індивідуальними якостями впливати на становлення студентів, як творчо мислячих,    високоморальних, соціально адаптованих особистостей. Досвід, майстерність і небайдужість – ось ті риси, що притаманні команді циклової комісії природничо-математичних дисциплін.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz